Sivut

tiistai 30. heinäkuuta 2013

Kirjabloggarin paluu

Siitähän on jo yli vuosi kun olen tänne kirjoitellut! Ei minulla ollut tarkoitusta jäädä tauolle, tämä vaan jäi jotenkin taka-alalle. Mutta olen päättänyt palata. Voitte varmaan arvata että viimeisen vuoden aikana olen lukenut hyvin paljon kirjoja. En malta odottaa, että pääsen arvostelemaan ne! Tällä hetkellä olen rentoutumassa mummini mökillä, mutta palaan arkeen huomenna! Jospa silloin saisin aikaiseksi arvostelun tai kaksi :)
Olen lukenut muun muassa Beth Revisin (Across the Universe) tuotantoa, muutaman kirjan Cassandra Clarkelta (Varjojen Kaupungit ym.) ja tietysti myös Stephanie Meyeria, tässä tapauksessa viittaan kirjaan Vieras (The Host), enkä Twiligiht-sarjaan. Ja paljon kaikkea muuta. Suomalaisen kirjallisuuden saralla on ollut jokseenkin hiljaista, tosin en malta odottaa että pääsen lukemaan Annukka Salaman Piraijakuiskaajan, joka ilmestyi juuri.
Mutta siis, huomista odotellessa!

Ei kommentteja: