Sivut

tiistai 17. heinäkuuta 2012

Mietintöjä

Heti kun heräsin tänä aamuna, iski kauhea himo ruveta arvostelemaan kirjoja. Harmikseni olen tällä hetkellä vierailemassa mummini luona, enkä ottanu oikeen kirjoja mukaan. Paitsi tietysti ne kirjat jotka otin, olen jo arvostellut. Juuri mun tuuria.  Mutta voin nimetä ainakin muutamia kirjoja joidenka arvosteluja voin melkeinpä luvata. Ainakin kaikki Yön talo -sarjan kirjat (,kunhan löydän ne jostain kirjastosta), ne ovat olleet niin koukuttavia, että harkitsen vakavasti niiden ostamista omaksi. Sitten olen lukenut ainakin Rauta-saagan, ne kirjat ovat vielä aika tuntemattomissa, sillä minä en ole ainakaan löytänyt kirjoja mistään kirjakaupasta, tosin törmäsin yhteen kirjan osista Prismassa. Ja sitten on tietysti vielä Väristys-trilogia ja paljon muuta.
  Loppukevennykseksi kuva mummini koiranpennun kuva:

Ei kommentteja: