Sivut

tiistai 15. toukokuuta 2012

TUNNUSTUS

Ei en ole lopettanu blogaamista, vaikka olen ollu tauolla kolmisen kuukautta. On ollu vaan kauhea kiire ja väsy niin en ole vaan millään saanut itseäni kirjoittamaan tänne. Mutta minulla on tunne, että tästä tämä taas lähtee. Oen lukenut varmaan 20 kirjaa, enkä ole tehnyt mistään niistä arvostelua, joten niitä on luvassa ja PALJON.

Mutta ensimmäiseksi on tunnustuksen aika. Sain tämän kaksi viikkoa sitten ja se on nyt vaan jäänyt tekemättä. Mutta tänään päätin ottaa itseäni niskasta kiinni, osittain siksi että pyrin välttämään ruotsinkokeeseen lukua, ja tehdä tämän.

Eli sain tämän tunnustuksen Kirjamielellä-blogin Marjikselta. Kiitoksia paljon!

1. Kerro linkin kera blogissasi, kuka lahjoitti sinulle tämän awardin.
2. Kirjoita seitsemän random faktaa itsestäsi.
3. Lahjoita tämä sama award 15:lle blogille/bloggaajalle


7 faktaa minusta:

  1. Minun on todella vaikea valita mitään suosikkia. Siis minulla ei ole ollut perjaatteessa koskaan suosikkikirjaa, suosikkielokuvaa tai suosikkibiisiä. Se johtuu siitä, että muutan mieltäni koko ajan. Esim. ensin pidän jostain biisistä tosi paljon, sitten kuuntelen biisiä taukoamatta monta päivää, sitten biisi alkaakin tympäistä.
  2. Sain selville viime viikolla, että yksi kirjoitelmistani aiotaan julkaista Nurmijärven Uutisissa ja olen todella innoissani!
  3. Minulla on huomenna ruotsinkoe ja minun pitäisi harjoitella, koska sain edellisestä kokeesta huonon numeron, mutta jotenkin ei vaan kiinnosta.
  4. Olen taas kipeänä. Sairastelen tosi usein. Minulla on peräti 166 poissaoloa koulusta.
  5. Olen lukenut kaikki kirjani ja en keksi enää mitään luettavaa. Ehdotuksia?
  6. Varasimme viikonloppuna lomamatkan Rodokselle ja en malta odottaa!
  7. Rusketun todella helposti ja en muista milloin olisin viimeksi käyttänyt aurinkorasvaa, koska en pala koskaan. Niinpä olen usein kesän loputtua kahvipavun värinen ja rusketusrajat haihtuvat usein vasta joulun aikoihin, joskus ne kestävät seuraavaan kesäänkin asti.
Sitten tulee tämä vaikein osio. En koskaan tiedä kenelle lahjoittaa näitä tunnustuksia, koska en osaa luokitella blogeja paremmuusjärjestykseen (huom. koht. 1.) joten lahjoitan tämän kaikille. Ketkä vaan haluavat tehdä tälläisen, tehköön sen minun piikkiini.

Ei kommentteja: