Sivut

maanantai 17. lokakuuta 2011

Tunnustus

Elikkä kovasti kiitoksia Nafisanille joka ystävälliseti myönsi minulle tämän!


Haasteessa siis pitää ensin kiittää tunnustuksen antajaa ja sitten kertoa 8 faktaa itsestään ja sitten myöntää tunnustus eteenpäin.

1. Olen varsinainen perfektionisti. En esim. pysty olemaan jos on punaiset sukat mutta liila paita, se ei vaan käy.

2. Vihaan myöhästymistä yli kaiken. Sydän rupee inhottavasti tykyttämään kun oon joskus myöhästyny (, siis en jostain tarpeettomasta lorvailusta vaan jos on ollu vaikka hammaslääkäri) ja siinä luokan oven eessä valmiina koputtamaan ja sitten ope avaa oven syyllistävänä ja kaikki ilkkuu kuorossa: "Lintsari!Lintsari" Joten iso ei myöhästymiselle.

3. Ehdoton suosikkikirjani on Húrinin Lasten Tarina, vaikka se kuulostaakin hieman pölyiseltä suurimalle osalle 14-vuotiasta. 

4. Minulla on korkeanpaikankammo ja olen vain kerran elämässäni saanut aikaiseksi hypätä kolmesta metristä veteen. Tämän takia kammoan mm. maailmanpyörää ja lentokoneita.

5. Minulla on laukkufetissi. En pysty viettämään käytännössä yhtäkään lomaa ostamatta ainkaan yhtä laukkua. 

6. Olen aika huono urheilussa. Siis kyllä mulla nyt ihan hyvä kunto on kun lenkkeilen koirien kanssa joka päivä ja pyöräilen kouluun 2,5 km ja sitten takaisin. Jotenkin käsi ja aivot ei vaan käy yhteen.

7. Omistan kaksi partacollieta Jermun ja Hilman. Ja ne on ihan järkyttävän karvaisia. Mutta silti ihan järkyttävän ihania.

8. Rakastan tosi-tv-ohjelmia esim. Amazing Race ja Selviytyjät. Mutta BBstä en pidä yhtään, siis yhtään.

En osaa oikeesti päättää kenelle antaisin tän. Joten kaikki saa tän ketkä haluu. Vapaasti vaan! :)

3 kommenttia:

Paula / Luen ja kirjoitan kirjoitti...

Korkeanpaikankammo on yhteinen riesamme. Minäkään en lähde maailmanpyörään. Lentokoneessa etäisyys maasta hämärtyy, kun ollaan tarpeeksi ylhäällä, mutta nousu on aina minulle jännä paikka :-)!

Mukavia tunnustuksia! Tämä on tosi mukava haaste, kun oppii bloggareista uusia juttuja.

Inka kirjoitti...

Paula: kiitoksia, ainoo huono puoli haasteissa on kun en keksi ketä haastaa :D

Riikka kirjoitti...

hei sisareni, arvaa kenellä on kulttuuriblogi :D
http://elamanikirjat.blogspot.com/